Veebipoe üld-, ostu-ja tarnetingimused
Veebipoe savorysnacks.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Savorysnacks OÜ (registrikood 17114392) asukohaga Viljandi (edaspidi nimetatud Veebipood või Müüja).
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
1. Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
2. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
3. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
4. Ostja tasub kauba eest pangaülekandega.Tellimuse vormistamine
5. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda arve alusel pangaülekandega. 6. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
7. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 tööpäeva jooksul teate saatmisest.
Kohaletoimetamine:
8. Pakid saadetakse kliendi valitud pakiautomaati ja tarneaeg on üldiselt 1 – 3 päeva. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi valiku juures.
Tarbija taganemisõigus
9. Vastavalt võlaõigusseadusele ei kehti Veebipoest ostetud toodete puhul 14-päevane taganemisõigus kuna tegemist on kaubaga, mida veebipoel ei ole võimalik hiljem uuesti müüki panna.
Pretensiooni esitamise õigus
10. Juhul, kui Veebipood oma kohustusi rikub, on ostjal õigus kasutada võlaõigusseaduses sätestatud õiguskaitsevahendeid, sh õigus nõuda Veebipoelt kohustuse täitmist, keelduda oma võlgnetava kohustuse täitmisest, nõuda kahju hüvitamist, hinna alandamist, rahalise kohustuse täitmisega viivitamisel viivist või taganeda lepingust.
11. Ostja saab esitada oma pretensiooni e-posti teel aadressil: info@savorysnacks.eePretensioonis tuleb märkida ostja nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, tellimuse number, kaubal ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav (makset kinnitav) dokument.
12. Veebipood vastab tarbija esitatud pretensioonile kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 tööpäeva jooksul pretensiooni saamisest.
13. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, asendab Veebipood puudusega kauba.
14. Kui kaupa ei ole võimalik asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga seoses ostja poolt makstud tasud.
15. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel ostja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohale toimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.
16. Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale, ega kahjude eest, mis on tekkinud kauba mittesihipärasest kasutamisest või toote nõuetele mittevastavast säilitamisest.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine:
17. Isikuandmete vastutav töötleja on Savorysnacks OÜ, reg nr 17114392
Veebipood kasutab ostja poolt esitatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult konkreetse tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.
18. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Vaidluste lahendamine:
19. Kui ostjal on veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile: info@savorysnacks.ee
20. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, on ostjal võimalik pöörduda tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijavaidluste komisjoni (http://tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijavaidluste-komisjon) poole või otse kohtusse. Kaebuse läbivaatamine tarbijavaidluste komisjonis on tasuta. Lisaks on võimalik e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks kasutada Euroopa Liidu veebipõhist vaidluste lahendamise keskkonda (ODR-platvorm) aadressil http://ec.europa.eu/odr.